چاپ اختصاصی نایلکس و نایلون

چاپ اختصاصی نایلکس و نایلون

بسیاری از برند های فروشگاهی در هر صنفی ( مواد غذایی ، پوشاک ، لوازم الکترونیکی و … ) برای دریافت بازده و افزایش راندمان خود به فکر تبلیغات دیجیتالی و تبلیغاتی قابل لمس هستند که اولین مرحله برای برند سازی داشتن بسته بندی منحصر به فرد است که با چاپ اختصاصی نایلکس و نایلون این امر امکان پذیر است .

پلاستیک دسته دار چند نوع است

به طور کلی می توان پلاستیک های دسته دار را به 4 گروه تقسیم بندی کرد که عبارتند از :

  1. نایلون دسته بندی (معروف به نایلون دسته زنبیلی )
  2. نایلون دسته رکابی
  3. نایلون دسته موزی
  4. نایلون دسته تقویت ( در ظاهر کلی دسته تقویت و دسته موزی تفاوتی ندارد و تنها دسته تقویت دارای دسته مستحکم تری برای تحمل وزن است )

برای افزایش ابعاد نایلون نیز می توان از نمونه های بغل کاست یا ته کاست استفاده کرد

چاپ اختصاصی نایلکس | چاپ اختصاصی نایلون | چاپ اختصاصی | چاپ نایلکس

چاپ اختصاصی نایلکس | چاپ اختصاصی نایلون | چاپ اختصاصی | چاپ نایلکس

انواع چاپ چاپ اختصاصی روی نایلکس و نایلون چیست ؟

برای چاپ روی نایلون تعداد سفارش شما و نوع طرح انتخابی شما است که قیمت را مشخص می کند . در زیر انواع چاپ روی نایلون و نایلکس را می توانید مطالعه فرمایید .

  1. چاپ فلکسو ( 1 تا 6 رنگ full hd )
  2. چاپ هیلو ( 1 تا 8 رنگ full hd برای چاپ هایی که دارای جزییات بسیار ریز است و مشتری نیاز به یک چاپ با بالاترین کیفیت و جزییات را دارد )
  3. چاپ سیلک ( این نوع چاپ برای سفارشات حجم پایین می باشد و کیفیت چاپ دو مورد قید شده در بالا را ندارد )

قیمت گذاری چاپ اختصاصی پلاستیک و تولید آن توسط سانی پلاست

قیمت چاپ باید بر اساس تعداد رنگی که در تصویر شما وجود دارد و نوع چاپتان قیمت گذاری شود ، که در نمونه چاپ های فلکسو و هیلو قیمت تولید کلیشه نیز لحاظ می شود اما برای چاپ سیلک قیمت کلیشه وجود ندارد .

قیمت تولید نیز بر حسب کیلو گرم و قیمت روز مواد پتروشیمی گذاشته می شود . قیمت مواد اولیه نایلونی با نایلکسی متفاوت است .

چاپ اختصاصی نایلکس | چاپ اختصاصی نایلون | چاپ اختصاصی | چاپ نایلکس

تفاوت بین مواد اولیه تشکیل دهند نایلون و نایلکس

نایلکس از مواد پلی اتیلنی سنگین ( HDPE ) تشکیل شده که بر خلاف نایلون که از مواد پلی اتیلنی سبک ( LDPE ) تشکیل شده ، مواد اولیه تشکیلی هر کدام دارای ریز مواد دیگری نیز هست که دیگر لازم به گفتن موارد تخصصی نیست.

نایلکس دارای مقاومت بیشتر از نایلون است اما به علت نوع جنس دارای خاصیت تولید صدای بیشتری از نایلون نیز هست و برای مواردی که ظاهر پلاستیک مورد اهمیت است پیشنها ما نایلون است اما برای مواردی همانند تربار ها به علت اهمیت بالای مقاومت پیشنهاد ما نایلکس است .

نایلون | نایلکس | پلاستیک | سانی پلاست | تولید نایلون | تولید پلاستیک | بسته بندی مواد غذایی | بسته بندی نایلونی | انواع پلاستیک | عکس نایلون | عکس نایلکس | کیسه تبلیغاتی | نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی و تاثیر آن در بازده فروش

با چاپ اختصاصی نایلکس و نایلون شما در اصل هر پلاستیکی که به دست مشتریان خود بدهید یک بنر متحرک در سطح شهر خواهد شد شاید این نوع از تبلیغات قابل لمس برای شما بزده آنی و مستقیم نیاورد اما مطمئن باشید در بلند مدت باعث شناخته شدن برندتان خواهد شد .


جهت خرید انواع کیسه های مشمایی، جهت کابرد های مختلف و ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید


تفاوت نایلون و نایلکس چیست؟

تفاوت نایلون و نایلکس چیست؟

مواد تشکیل دهنده نایلکس اغلب فقط پلی اتیلن سنگین نیست ولی حداقل ٨٠ درصد‏ مواد تشکیل دهنده آن پلی اتیلن سنگین است و بقیه پلی اتیلن سبک است که دلیل استفاده این ٢٠ درصد ، خاصیت براقی، دوخت پذیری بهتر و لطافت نایلکس است.

نایلکس و نایلون کدامند؟ تفاوت نایلون و نایلکس چیست؟

 

در کشور ما نایلکس همان فیلم پلی اتیلن سنگین است که بیشتر به شکل پلاستیک های رکابی فروشگاهی مورد مصرف قرار می گیرند. در کشورهای دیگر نایلکس یا نایلون به این معنا نیستند و اینکه چگونه و چه زمان این محصولات این گونه نام گذاری شدند منبع موثقی در دست نیست ولی یکی از همکاران در شرکت پنگوئن پلاست می گوید که این نام را زمانی که آقای منوچهری (موسس شرکت نایلکس) در سال ١٣٥٥ آغاز به کار کرده روی محصولات خود گذاشته و از آن به بعد این محصول با این نام خوانده شد، چه این موضوع درست باشد چه نادرست، در کشور ما نایلکس و نایلون این معنا را پیدا کرده است.


مواد تشکیل دهنده نایلکس اغلب فقط پلی اتیلن سنگین نیست ولی حداقل ٨٠ درصد‏ مواد تشکیل دهنده آن پلی اتیلن سنگین است و بقیه پلی اتیلن سبک است که دلیل استفاده این ٢٠ درصد ، خاصیت براقی، دوخت پذیری بهتر و لطافت نایلکس آن است. 

در گذشته بیشتر پلاستیک های فروشگاهی و کیسه زباله ها تشکیل شده از پلی اتیلن سبک بودند که این روزها جای خود را به پلی اتیلن  سنگین یا همان نایلکس خودمان داده اند.

 

پلی اتیلن سبک را بیشتر همکاران و مصرف کننده ها "نایلون" می نامند و محصولاتی که در بازار می توان به آنها اشاره کرد: 

 

نایلون های گلخانه ای

نایلون حبوباتی

نایلون شیرینگ 

نایلون چاپی دسته بنددار

نایلون حبابدار

 

اما تفاوت نایلکس و نایلون 

 

تفاوت نایلون و نایلکس در ظاهر این است که نایلون شفاف و براق و نرم است ولی نایلکس خشک و مات و در تولید، نایلکس را می توان با ضخامت بسیار کم و فوق العاده نازک که تعداد هر برگ در یک کیلو زیاد است تولید کرد اما برای نایلون به این راحتی نمیتوان جنس نازک تولید کرد. 

 

برای نایلکس می توان محصولات زیر را مثال زد: 

 

سفره یکبار مصرف

کیسه زباله رولی

نایلکس های فروشگاهی

کیسه فریزر

نایلکس چاپی رکابی

دستکش یکبار مصرف

 

در آخر یک مثال عامیانه برای تفاوت این دو میزنیم که راحت تر قابل درک باشد، پلاستیک هایی که نرم هستند و وقتی مچاله میکنیم کمتر صدا میدهند نایلون هستند، و آنهایی که بعد از مچاله شدن صدا میدهند ( به اصطلاح خش خش میکنند ) نایلکس هستند. 

 

شایان ذکر است، این واژه ها بین بنکدارها، تولیدکنندگان و فروشندگان نایلون و نایلکس در ایران رواج دارد و از نظر علمی فاقد اعتبار می باشد و نام علمی دیگری دارند. برای مثال در دنیا به نایلکس رکابی،

T-Shirt bag می گویند.


جهت خرید انواع کیسه های مشمایی، جهت کابرد های مختلف و ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

متوسط عمر استفاده از هر کیسه پلاستیکی تنها 12 دقیقه

متوسط عمر استفاده از هر کیسه پلاستیکی تنها 12 دقیقه

46 هزار قطعه زباله پلاستیکی در هر کیلومتر مربع از اقیانوس‌ها شناور است....

متوسط عمر استفاده از هر کیسه پلاستیکی تنها 12 دقیقه

مدیرکل دفتر موزه‌های تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پلاستیک‌ها به دلیل شباهت ظاهری با عروس‌های دریایی یا ژلوپین‌ها که مهم‌ترین منبع غذایی بسیاری از گونه‌های دریایی از جمله لاک‌پشت‌های دریایی هستند، این گونه‌ها را در معرض تهدید و خطری بزرگ قرار می‌دهند.

به گزارش ایسنا، اصغر مبارکی ضمن استقبال از شکل گیری جنبش اجتماعی "نه به کیسه‌های پلاستیکی"، گفت: اکوسیستم‌های آبی و آبزیان از جمله گروه‌های در معرض تهدید از جانب زباله‌های پلاستیکی هستند.

به گفته وی، رواج سرسام آور مصرف پلاستیک توسط انسان ها علاوه بر آسیب‌های بسیار زیاد در حوزه‌های مختلف همچون حوزه اقتصادی، در حال حاضر به تهدیدی عظیم برای گونه‌های مختلف از جمله گونه‌های در معرض خطر انقراض تبدیل شده است.


مدیرکل دفتر موزه های تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به گزارش برنامه‌ حفاظت از محیط‌ زیست سازمان ملل متحد، گفت: برآوردها حاکی از شناور بودن 46 هزار قطعه زباله‌ پلاستیکی در هر کیلومتر مربع از اقیانوس‌ها است.

مبارکی افزود: به طور نمونه، پلاستیک‌ها پس از ورود به دریا یا اکوسیستم‌های آبی به دلیل شباهت ظاهری با عروس‌های دریایی یا ژلوپین‌ها که مهم‌ترین منبع غذایی بسیاری از گونه‌های دریایی از جمله لاک‌پشت‌های دریایی هستند، این گونه‌ها را در معرض تهدید و خطری بزرگ قرار می دهند.
مدیرکل دفتر موزه‌های تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست با یادآوری این موضوع که هفت گونه از هشت گونه لاک پشت دریایی شناسایی شده جهان در لیست سرخ اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) قرار دارند، خاطرنشان کرد: در همین حال و در شرایطی که عروس‌های دریایی یا ژلوپین‌ها تنها منبع غذایی گونه لاک‌پشت دریایی پشت چرمی هستند، وجود پلاستیک در اکوسیستم‌های آبی می‌تواند فاجعه انقراض گونه‌ای را در پی داشته باشد.
این مقام مسئول اشاره‌ای هم به اهمیت اکولوژیکی لاک‌پشت‌دریایی پشت چرمی داشت و اظهار کرد: کنترل جمعیت عروس‌های دریایی از مهم‌ترین نقش‌های اکولوژیکی این گونه است.
وی ادامه داد: پلاستیک‌ها با بستن راه تنفس یا گوارش گونه‌های آبزی و ایجاد خفگی در آنها یا رسوب در بدن آنها می‌توانند مرگ گونه‌ها را رقم بزنند.
مبارکی افزود: تهدید پلاستیک برای محیط زیست دریایی به دلیل ورود به زنجیره‌ غذایی جانوران دریایی و خفگی سالانه هزاران گونه از جانوران آبزی از قبیل وال، دلفین، فک، لاک‌پشت و نیز پرندگان دریایی بر اثر تغذیه اشتباهی از آنها، غیرقابل چشم پوشی است.

مدیرکل دفتر موزه‌های تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به حجم کم و سبک بودن کیسه‌های پلاستیکی و جابه‌جایی راحت آنها با باد، خاطرنشان کرد: متاسفانه حتی مزارع، باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی مجاور مکان‌های دپوی زباله نیز از اثرات پلاستیک در امان نیستند و حتی گونه‌های گیاهی نیز در معرض آسیب‌های پلاستیک هستند.
به گفته وی، در ایران علاوه بر مصرف بالای کیسه‌های پلاستیکی، عدم مدیریت صحیح پسماند پلاستیک، همچنین نبود ملاحظه عمومی مبنی بر عدم رهاسازی پلاستیک و زباله در طبیعت و مکان‌های عمومی، علاوه بر از بین بردن زیبایی طبیعت و خسارات اقتصادی و اکوتوریسم و غیره، میزان تهدید ناشی از پلاستیک برای گونه‌های ساحلی و دریایی را بیشتر می‌کند.
مبارکی انسداد در مسیر جریان آب را یکی دیگر از اثرات منفی پلاستیک‌ها و رهاسازی آنها در طبیعت دانست و اضافه کرد: این موضوع می‌تواند منجر به تغییر وضعیت طبیعی یک رودخانه شود.

متوسط عمر استفاده از هر کیسه پلاستیکی تنها 12 دقیقه
به گفته مدیرکل دفتر موزه‌های تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست، تمامی این تاثیرات در حالی است که بر طبق آمارهای جهانی، متوسط عمر استفاده از هر کیسه پلاستیکی تنها 12 دقیقه و در هر دقیقه یک تا دو میلیون کیسه پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و این در حالی است که برای حذف هر کدام از این کیسه‌ها از طبیعت، بین 100 تا هزار سال زمان نیاز است.  

سرانه مصرف سالانه دنیا، 500 میلیارد تا یک تریلیون کیسه پلاستیکی است
مبارکی افزود: در حال حاضر و طبق گزارش‌های جهانی، سرانه مصرف سالانه دنیا، 500 میلیارد تا یک تریلیون کیسه پلاستیکی است و این در حالی است که بر اساس همین آمار سالانه یک میلیون پرنده دریایی و 100 هزار پستاندار دریایی اقیانوس‌ها به دلیل آلودگی‌های مختلف محیط زیستی از جمله پلاستیک از چرخه حیات خارج می‌شوند.
این مقام مسئول اشاره‌ای هم به تلاش جهانی برای مقابله با رواج روز افزون این پدیده مخرب داشت و گفت: به طور نمونه، ایرلند با وضع قوانین سختگیرانه از جمله اخذ مالیات سنگین موفق شد طی سال های 2001 تا 2011، مصرف کیسه‌های پلاستیکی در کشور خود را 90 درصد کاهش دهد.
وی ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی را اقدامی در همین راستا برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در ایران نیز مردم با جایگزین کردن کیسه‌های پارچه‌ای و قابل بازیافت به جای کیسه‌های پلاستیک برای حفظ سلامت خود و محیط زیست کشور اقدام کنند.
گفتنی است، نخستین بار پلاستیک با اختراع «الکساندر پارکس» در سال1856میلادی به چرخه زندگی بشر وارد شد و در نهایت قبل از سال 2008 تولید جهانی کیسه‌ پلاستیکی به بالاترین حد خود رسید به گونه‌ای که طبق گزارش کمیسیون اروپا، 50 سال اخیر اوج استفاده بشر از کیسه پلاستیکی بوده است.
پلاستیک ماده‌ای که نخستین بار برای ساخت عاج فیل تهیه شد، حالا به تهدیدی برای انسان، حیوان، گیاه و کل کره زمین تبدیل شده است از این رو کشورهای بسیاری مصمم شده‌اند تا وضع قوانین سختگیرانه در این زمینه، به کاهش مصرف آن در دنیا کمک کنند.
بنگلادش نخستین کشور بزرگی بود که پس از سیل ویرانگر سال 1988 میلادی و به دلیل مشکلاتی که این کیسه‌ها در تشدید سیلاب ایجاد ‌کردند، در سال 2002 میلادی (1381) استفاده از کیسه‌های پلاستیکی را ممنوع کرد.
کشور کوچک بوتان نیز در سال 2007 میلادی (1386) و در راستای سیاست‌های این کشور مبنی بر افزایش نشاط ملی، فروش کیسه‌های پلاستیکی، تنباکو و تبلیغات خیابانی را ممنوع کرد.
همچنین، کشور چین با وضع قانون منع تولید کیسه‌های پلاستیکی فوق نازک تا حد زیادی توانست هزینه‌ها و مصرف نفت را در این کشور کاهش دهد و میزان مصرف کیسه‌های پلاستیکی را که تا پیش از وضع این قانون، روزانه سه میلیارد بود تا 66 درصد کاهش دهد.
در سال 2003 میلادی (1382) دولت تایوان،‌ توزیع کیسه‌های پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها و مراکز خرید و استفاده از ظروف یک‌بارمصرف را در رستوران‌های این کشور ممنوع اعلام کرد و حتی بسیاری از فروشگاه‌ها از افرادی که کیسه‌های خرید خود را به همراه نمی‌آوردند، جریمه نقدی دریافت می‌کردند.
در کشورهایی نظیر ایتالیا، بلژیک و ایرلند نیز به دنبال وضع مالیات، استفاده از کیسه‌های پلاستیکی 94 درصد کاهش یافته است. در سوئیس، آلمان و هلند نیز برای استفاده از کیسه‌های پلاستیکی مالیات وضع شده است.
بریتانیا به عنوان یک کشور صنعتی سالانه سه میلیون تن پلاستیک دورریختنی تولید می‌کند که 56 درصد آن منحصر به صنعت بسته‌بندی است. در کشورهای اروپای غربی مصرف پلاستیک هر ساله 4 درصد افزایش پیدا می‌کند به طوری که هم‌اکنون آمار تولید پلاستیک در اروپا نسبت به 50 سال گذشته حدود 20 برابر شده است.

تولید سالانه 177 هزار تن پلاستیک در ایران
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، در ایران نیز آمارها حاکی از تولید سالانه 177 هزار تن پلاستیک است. علاوه بر اینها، حدود 4 درصد از تولید نفت در جهان صرف تولید مواد پلاستیکی می‌شود که در جای خود رقم قابل توجهی است. در واقع تولید پلاستیک در جهان مستلزم مصرف حدود 60 تا 100 میلیون بشکه نفت در هر سال است.


جهت خرید انواع کیسه های مشمایی، جهت کابرد های مختلف و ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

انواع کیسه زباله برای مصارف مختلف

برای جدا کردن زباله‌های مختلف از یکدیگر باید به محیطی که زباله‌ها در آن تولید می‌شوند، توجه داشت و از انواع کیسه زباله مخصوص و مناسب استفاده کرد.


کیسه زباله یکی از کالاهایی است که کاربردهای مختلفی در مکان‌های مختلف دارد و مصارف گوناگونی دارد. به عنوان مثال نوع زباله‌هایی که در منزل تولید می‌شود با زباله‌هایی که در محل کار و یا شرکت‌ها تولید می‌شوند متفاوت است؛ به همین دلیل باید از کیسه زباله مخصوص استفاده شود.

پلاستیک زباله | کیسه زباله بیمارستانی در مشهد | نایلون زباله ارزان در مشهد



انواع کیسه زباله برای مصارف مختلف

معمولاً در اداره‌ها زباله‌هایی که تولید می‌شود از جنس کاغذ و مواد خشک هستند درحالیکه زباله‌های خانگی ترکیبی از زباله‌های خشک و تر هستند و به همین منظور باید از کیسه زباله‌های مخصوص برای جدایی زباله‌های خشک و تر استفاده کرد.


مراکز بهداشتی و درمانی

در مراکز بهداشتی و بیمارستانی به دلیل نوع محیط و ترکیبات زباله‌هایی که تولید می‌شوند، لازم است از کیسه زباله مخصوص استفاده شود. برای مراکز درمانی و بهداشتی سه نوع کیسه ی زباله غیرعفونی، کیسه زباله عفونی و کیسه زباله‌های امحا وجود دارد که مناسب زباله‌های تولید شده در این مکان‌ها است. از کیسه زباله‌های غیرعفونی معمولاً برای مواد خشک استفاده می‌شود که آلودگی‌ خاصی نداشته باشند. برای زباله‌های عفونی که آلودگی‌های بیولوژیکی دارند و احتمال شیوع و سرایت آن وجود دارد، از کیسه زباله‌های عفونی استفاده می‌شود که در برابر مواد تیز و برنده مقاوم باشند.

برای مصارف خانگی

در خانه‌ها میزان تولید زباله‌ها براساس اینکه تعداد افراد خانواده چند نفر باشد، متفاوت است. برخی زباله‌ها هستند که در خانه تولید می‌شوند. زباله‌های خشک مانند شیشه، پلاستیک، فلزات و چوب هستند و زباله‌های تر مانند پسماند مواد غذایی،‌ پوست میوه و غیره است که معمولاً در خانه‌ها تولید می‌شود. برای زباله‌های تر و خشک باید از دو کیسه زباله به صورت جداگانه استفاده شود و زباله‌های تر و خشک را از یکدیگر جدا کرد. به منظور کاهش میزان آلودگی محیط زیست می‌توان تفکیک زباله‌ها را درخانه شروع کرد تا میزان زباله‌های قابل بازیافت افزایش پیدا کند. برای تفکیک زباله‌ها دستورالعمل‌هایی وجود دارد که با انجام آن می‌توان زباله‌ها را از یکدیگر تفکیک کرد تا انباشت زباله‌ها کاهش یابد.


مخصوص اداره‌ها و سازمان‌ها

اداره‌ها و سازمان‌ها نسبت به خانه‌ها و همچنین مراکز درمانی، حجم کمتری زباله تولید می‌کنند و از نظر نوع زباله‌های تولیدی نیز بیشتر از نوع زباله‌های خشک هستند. میزان تولید زباله‌های تر نسبتا کمتر است و به همین خاطر باید به جداسازی زباله‌های خشک در سازمان‌ها دقت لازم را داشت. در اداره‌ها می‌توان از دو نوع کیسه زباله کوچک و بزرگ استفاده کرد. کیسه زباله‌های کوچک برای قرار گرفتن در اتاق‌های به صورت جداگانه و کیسه زباله‌های بزرگ‌تر برای جمع‌آوری مواد در قسمت‌هایی که میزان تولید بیشتر است و یا برای جمع‌آوری کلی زباله‌های تولیدی در سازمان استفاده می‌شوند.


انواع کیسه زباله

برای جمع آوری زباله‌ها می‌توان متناسب با اهداف خود از یکی از انواع کیسه‌ زباله استفاده کرد.


کیسه زباله نازک

کیسه های زباله‌ نازک و با ضخامت کم می‌توانند برای زباله‌های خشک و همچنین زباله‌های با وزن کم مورد استفاده قرار بگیرند. به این منظور می‌توان از یک کیسه با ضخامت کمتر برای زباله‌های با وزن کم و خشک استفاده شود.


کیسه زباله ضخیم

زباله‌های تر و همچنین زباله‌هایی که وزن بالاتری دارند باید در کیسه زباله‌های با ضخامت بیشتر قرار بگیرند. این زباله‌ها به دلیل وزن بیشتر، داشتن آب و یا قطعات برنده باید در کیسه زباله‌های ضخیم‌تر قرار بگیرند.


 با جدا کردن زباله‌ها از یکدیگر در کیسه زباله‌های جداگانه می‌توان در حفظ محیط زیست و زیباتر کردن دنیا نقش مهمی ایفا کرد.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید