دوخت پادری با کیسه زباله

دوخت پادری با کیسه زباله

پادری متفاوت با پلاستیک بسازید ( فوق العاده زیبا و آسان ) +تصاویر

وسایل لازم پلاستیک های مستعمل رنگی و مشکی قیچی کمی کاموا و مقوا پارچه توری دانه درشت شیوه ساخت وسایل لازم برای ساخت پادری ابتدا پلاستیک ها را به صورت نوارهای باریک با قیچی بچینید.سپس ۲ مقوای ضخیم به صورت مستطیل چیده و مقداری نوار پلاستیکی یا کاموا بین دو مقوا قرار دهید و شروع […]

وسایل لازم

پلاستیک های مستعمل رنگی و مشکی

قیچی

کمی کاموا و مقوا

پارچه توری دانه درشت

شیوه ساخت

پادری

وسایل لازم برای ساخت پادری

ابتدا پلاستیک ها را به صورت نوارهای باریک با قیچی بچینید. سپس ۲ مقوای ضخیم به صورت مستطیل چیده و مقداری نوار پلاستیکی یا کاموا بین دو مقوا قرار دهید و شروع به پیچیدن نوارهای پلاستیکی دور این دو مقوا کنید. حجم این نوارها هر چه بیشتر باشد گل پر پشت تری خواهید داشت.

پادری

پیچیدن نوار پلاستیکی به دور مقوا

پس از این که نوارها به حد دلخواه رسید؛ ابتدا نوار پلاستیکی یا کاموای بین دو مقوا را یک گره بزنید. سپس لبه قیچی را بین دو مقوا فرو کنید و نوارهای پلاستیکی را از یک سمت بچینید و بلافاصله گره را محکم کنید تا نوارها به شکل یک توپ دور هم گرد شوند و گره دوم را محکم تر از گره قبلی بزنید. به این ترتیب یک گل آماده می شود تعداد زیادی از این گل ها را آماده کنید.

 پادری

گره زدن وسط نوار با کاموا

پس از آماده کردن تعداد زیادی از این گل های پلاستیکی، ابتدا روی توری را با ماژیک علامت گذاری کنید و جای گل ها را مشخص کنید. پس از آن، نخ هایی که گل ها را به وسیله آن گره زده بودیم را از سوراخ های توری رد کرده و در پشت توری آن ها را با سوزن های گوبلن دوزی محکم کنید. کاردستی زیبا و نرم شما آماده است از کار خود لذت ببرید.

پادری

نمونه گل های آماده شده

پادری

علامت گذاری پارچه توری

پادری

پادری ساخته شده با پلاستیک


چرا رفتار مهم تر از کیسه های زباله زیست تخریب پذیر است

چرا رفتار مهم تر از کیسه های زباله زیست تخریب پذیر است

در انتهای روز، آیا تصمیم به استفاده از پلاستیک یا بیوپلاستی زیست تخریب پذیر دارید یا خیر، تصمیمات زیست محیطی خوب اغلب به آنچه ما انجام می دهیم، به جای آنچه که ما می فروشیم، باز می گردد. سه R که ما در مدرسه در روز زمین یاد گرفتیم، هنوز مهم ترین راه حفظ سلامت سیاره ما است. کاهش میزان پلاستیکی که ما استفاده می کنیم و از بین بردن زیست تخریبپذیر یا غیر قابل انکار است، انتخابی است که ما میتوانیم انجام دهیم. انتخاب محصولات طولانی مدت به جای آنهایی که یکبار مصرف و کمپوست کردن هر کجا ممکن است به حفظ پلاستیک هر نوعی از دفن زباله کمک کند. بازیافت مناسب دارای اثر چندگانه است: شما دور انداخته میشوید و شما نیاز به کیسههای پلاستیکی کمتر دارید تا سطل زباله خود را داشته باشید. برای اندازه گیری اضافی از سازگاری با محیط زیست، شما همچنین می توانید کیسه های زباله پلاستیکی بازیافتی را انتخاب کنید که از پلاستیک استفاده می کند که قبلا در اینجا استفاده می شود. امیدوارم که با پیشرفت علم و فن آوری، سوال این است که آیا پلاستیک زیست تخریبپذیر یک پیروزی خالص برای محیط زیست است، امیدوارم روشن تر شود. در حال حاضر، ماندن تحصیل کرده و متفکرانه در مورد انتخاب های ما اولین گام است.