ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی

ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی

ساخت گل رز با کیسه زباله رنگی

آموزش تصویری ساخت گل رز زیبا با کیسه زباله

برای مشاهده کامل آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

محدودیت پلاستیک زیست تخریبپذیر

محدودیت پلاستیک زیست تخریبپذیر

"بازگشت به طبیعت" یک ایده بسیار شاعرانه است، اما این واقعا چه اتفاقی می افتد وقتی کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر به محل دفن زباله می رسند؟ مشکل با دستورالعمل FTC این است که برخی از عوامل بسیار مهم به طور کامل حذف شده است.

اول از همه، "زمان نسبتا کوتاه مدت" تعریف نشده است. این می تواند به معنای مقدار هر زمان از یک هفته تا چند سال باشد.

بعد و مهمتر از همه، هیچ بحثی درباره نوع محیط مورد نیاز برای این شکست وجود ندارد. واقعیت این است که اکثر پلاستیک ها در محل های دفن زباله به پایان می رسد. شورای صنایع محیط زیست و صنایع پلاستیک کانادا (EPIC) تخمین می زند که اگر چه دو سوم از پلاستیک در دفن زباله می تواند به عنوان زیست تخریب پذیر نامیده می شود، پس از رسیدن به محیط خشک و هوای محکم، تقریبا روند فرآیند زیست تخریب را متوقف می کند، با همتایان غیر قابل تجزیه آن. با طراحی، شرایط در دفاتر زباله بسیار خصمانه به روند تخریب زیست محیطی است. در واقع هیچ چیز در واقع به آن تجزیه نمی شود: هوا، رطوبت و نور خورشید، سه عامل که برای تجزیه بیشتر لازم است، به طور هدفمند از تخلیه ها خارج می شوند تا میزان انتشار گازهای گلخانه ای کاهش یابد. این بدان معنی است که حتی اگر پلاستیک زیست تخریب پذیر در این محیط نابود شود، عواقب آن بسیار دور از درخشان نیست. با کاهش آن، دو گاز گلخانه ای را به وجود می آورند: متان و دی اکسید کربن، که هر دو به شدت به گرم شدن کره زمین کمک می کنند. بسیاری از پلاستیک های زیست تخریب پذیر مبتنی بر پتروشیمی نیز به جای فلزات سمی و ردیابی هایی که می توانند به آلودگی خاک و آب کمک کنند.

به طوری که اگر کافی نبود، این را در نظر بگیرید: پلاستیک زیست تخریب پذیر نمی تواند با دیگر پلاستیک بازیافت شود.

پلاستیک زیست تخریب پذیر "7" را نشان می دهد در حالی که اکثر پلاستیک های قابل بازیافت یک "1" یا "2" هستند. اگر بیوپلاستی با این ترکیب شود، کل مجموعه را آلوده می کند. شما لازم نیست دانشمند محیط زیست باشید تا بدانید که نتیجه خوبی نیست.

در نهایت، حتی بیوپلاستی نسبتا دوستانه دارای نقاط ضعف خود است: مسلما، زمین و منابع و تولید کربن برای رشد ذرت و دیگر مواد برای بیوپلاستی ممکن است بهتر استفاده شود در حال رشد مواد غذایی واقعی. محصولات اصلاح شده ژنتیکی مورد استفاده برای تولید بیوپلاستی و کودهای شیمیایی و سموم شیمیایی ضروری برای محیط زیست است. در یک سطح بسیار عملی، این کیسه ها اغلب به عنوان کیسه های مبتنی بر پتروشیمی قوی نیستند، که به این معنی است که ممکن است نیاز به بسته بندی دوبار داشته باشند. با استفاده از پلاستیک بیشتر به جای کمتر راه حل پایدار نیست.